17 septembrie, 2010

Ecograf pentru Pediatrie Fundeni

Am reusit!

Copiii bolnavi de leucemie au un ecograf performant pentru investigatiile medicale de care aveau nevoie pe tot parcursul bolii. Asta s-a intamplat nu datorita vreunui minister competent ci cu ajutorul tuturor celor care s-au implicat in proiectul Atinge o stea al Asociatie MAME!

Impreuna, mame, tatici, bunici, oameni generosi, au contribuit fiecare cu mai mult sau cu mai putin si.. s-a intamplat!

Multa sanatate tuturor micutilor bolnavi!

Felicitari tuturor pentru tot ceea ce ati facut!

Detalii aici.

10 comentarii:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. tot ce se realizeaza era de asteptat ,ca doar ministerul nu are bani,ca se face prin marinimia unor persoane!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru toate reusitele, cei bolnavi merita tot ajutorul

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, iti scriu in speranta unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://auto-iasi.blogspot.com/ lasa-mi un comentariu sau scrie-mi la adresa auto_iasi2012@yahoo.com cu titlul pe care il doresti si linkul. Daca esti de acord cu schimbul as dori la titlul Auto Iasi
    O zi buna iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  5. Gratiela (ges08@yahoo.com)29 ianuarie 2013 la 01:49

    Buna dimineața/ ziua,


    Sigur ora la care scriu va fi diferita de cea la care veți citi comentariu asa ca am ezitat cu formula de salut.

    Am o fetita (cea mica) de 9 luni și 3 săptămâni. A stat destul de târziu în fund (la 7 luni s-a ridicat în picioare, apoi a mers de-a bușilea și abia apoi s-a ridicat în șezut).
    Am citit articolele de pe blog, inițial, în jur de 6 luni, dar nu puteam sa aplic fără sa stea în șezut. Cum din păcate nu am mai avut lapte matern suficient am fost nevoita sa încep diversificare destul de devreme. Acum suntem la un stadiu prin care a trecut și "mandarinuța" (strânge în mânuța totul pana i se scurge zeama și apoi își întinde totul pe fata, iar apoi întinde mâinile sau plânge sa o dau jos).


    Am nevoie de un sfat. Nu am reușit sa descopăr niciun fruct care sa-i placa. O perioada a tentat-o para, dar acum nu mai dorește nimic. Mărul îl considera total necomestibil, doar sa se joace cu el. Dintre legume sfecla și castravetele sunt preferatele, dar cum mănâncă legumele pasate împreuna cu carne sunt liniștita. Ce ma sfătuiți sa încerc (ce fructe, în ce mod, orice sfat mi-ar fi util)?
    Trebuie sa precizez ca deși încă o mai pun la sân, mănâncă doar lapte praf, iar mie îmi vine sa plâng când mă gândesc ca celei mari i-am dat pana la 1 an și 5 luni lapte matern oricând și-a dorit, iar acum nu mai am nici măcar pentru o singura masa.

    Mulțumesc frumos,
    Grațiela


    RăspundețiȘtergere
  6. un articol interesant, l-am citit cu multa placere

    RăspundețiȘtergere
  7. un articol interesant, mi-a placut mult

    RăspundețiȘtergere
  8. Magazin de agropiese in Moldova - https://agropiese-alvar.md/ro/shop/

    RăspundețiȘtergere